Kategooriad

Ostukorv  

toode (tühi)


Ostu-müügilepingu üldtingimused

1. Üldsätted


1.1. Käesolevad üldtingimused kehtivad ostu-müügilepingutele, mis sõlmitakse tellimuse alusel ostukeskkonnas www.suhkrukunst.ee kaupa telliva isiku (edaspidi Ostja) ning Suhkrukunst OÜ (edaspidi Müüja) vahel.

1.2. Müüjal on õigus üldtingimusi ühepoolselt ja etteteatamata igal ajal muuta. Muudetud üldtingimused kehtivad üksnes tellimuste suhtes, mis on esitatud pärast üldtingimuste muutmist. Üldtingimuste käesolev redaktsioon kehtib alates 02.03.2015.

 

2. Lepingu sõlmimine ja jõustumine

 

2.1. Ostja esitab tellimuse Müüja ostukeskkonna www.suhkrukunst.ee kaudu. Tehingut vormistades kinnitab Ostja, et on kehtivate üldtingimuste ja ostuinfoga tutvunud ning on nendega nõus.

2.2. Müüja loetakse tellimusega nõustunuks, kui ta asub tellimust täitma, saates Ostja e-posti aadressile kinnituskirja ja makseinfo.

 

3. Hinnad

 

3.1. Müüja e-poes müügilolevate kaupade hinnad on kuvatud Eurodes ning sisaldavad Eestis kehtivat käibemaksu. Müüjal on õigus hindu ühepoolselt muuta olenevalt tootjapoolsetest hinnamuudatustest ja ebastabiilsetest valuutakurssidest. Kinnitatud, kuid tasumata tellimuste puhul hinda ei muudeta.

3.2. Tellitud kaupade hinnale lisandub kohaletoimetamistasu, mille suurus sõltub Ostja poolt valitud saatmisviisist. Kohaletoimetamistasu on SmartPOSTiga saates 3,50 EUR, DPD Kullerteenusega kuni 30 kg 6,50 EUR, sama teenus 31-60 kg 13 EUR, lunamakse võimalusega DPD Kullerteenusega 9,95 EUR, DPD Pakipood 3,95 EUR (kuni 20 kg. Iga järgneva 20 kg eest lisandub täiendav tasu +3,95 eur / 20 kg).

 

 

4. Tellimuse eest tasumine

 

4.1. Tellimuse saabumisel edastab Müüja kinnituse ja makseinfo Ostja e-posti aadressile. Koostatud e-arve on nähtav Müüja kodulehel kliendi andmetes (Minu konto - Minu tellimused - PDF). Kauba eest on võimalik tasuda Müüja arvelduskontole SEB pangas. Makserekvisiidid on märgitud makseinfole ja arvele.

4.2. Lunamakse korral tuleb tasuda ettemaksena 50% tellimuse summast. Teise osa (50%) tasub Ostja kauba kättesaamisel kullerile. Saatmisviisiks on sel juhul võimalik valida ainult DPD Kullerteenus lunamaksega. 

4.3. Maksetähtaeg on 3 tööpäeva. Kui makse pole Müüja arvelduskontole laekunud 5 tööpäeva jooksul, tühistab Müüja ühepooselt tellimuse ja vabastab kaubad broneeringust. Makse hilisema laekumise korral Müüja arvelduskontole või uue tellimuse tegemisel ei garanteeri Müüja nimetatud toodete olemasolu laos.

 

5. Tellimuse tühistamine

 

5.1. Kui Müüjal pole võimalik tellimust täita, teavitab Müüja Ostjat esimesel võimalusel telefoni või e-posti teel ning lepib Ostjaga kokku Ostjale sobiva lahenduse (ettemakse tagastamine, toodete asendamine, sooduskupongi väljastamine).

5.2. Kui Ostja soovib tellimuse tühistada, teatab Ostja sellest Müüjale e-kirja teel: tellimused@suhkrukunst.ee.

 

6. Tellimuse täitmise tähtaeg

 

6.1. Müüja arvestab tarneaega makse arvelduskontole laekumisele järgnevast tööpäevast.

6.2. Tooted komplekteeritakse ja postitatakse esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 5 tööpäeva jooksul. 

6.3. Eeldatava tarneaja pikenemisest teavitab Müüja Ostjat e-posti või telefoni teel esimesel võimalusel. Ostjal on tarneaja pikenemise korral õigus tellimus tühistada. Tellimuse tühistamise korral tagastab Müüja Ostja poolt tasutud ettemaksu hiljemalt 7 päeva jooksul.

 

7. Kauba kohaletoimetamine

 

7.1. Tellimuses sisalduvate toodete hinnale lisandub tasu kauba kohaletoimetamise eest, mis sisaldab käibemaksu. 

7.2. Kohaletoimetamistasu suurus sõltub Ostja poolt valitud kauba kättesaamiskohast: 

7.2.1. SmartPOSTi pakiautomaat - 3,50 EUR. Kui pakk jõuab Ostja poolt valitud automaati, saadetakse Ostjale SMS teade ja e-mail uksekoodiga. Sisestades selle pakiautomaadi ekraanile, saab Ostja paki kätte. Hoiuaeg on 7 päeva, peale seda saadetakse pakk Müüjale tagasi. Korduval väljastamisel tasub Ostja uuesti kohaletoimetamistasu. Tööpäeva jooksul SmartPOSTi terminali jõudnud pakid jõuavad mandri-Eestis asuvasse sihtkohta järgmisel päeval, Saaremaale ülejärgmisel päeval ja Hiiumaale 3x nädalas. Teenusest saab lähemalt lugeda www.smartpost.ee.

7.2.2. SmartKULLER - kuni 35 kg 6,50 EUR, 36-70 kg 13 EUR. Kuller teavitab Ostjat paki saabumisest telefoni teel ja lepib kokku paki kättetoimetamise aja. 

7.2.3. DPD Kullerteenus - kuni 30 kg 6,50 EUR, 31-60 kg 13 EUR. Kuller teavitab Ostjat paki saabumisest telefoni teel ja lepib kokku paki kättetoimetamise aja. 

7.2.4. DPD Kullerteenus lunamaksega - 9,95 EUR. Kuller teavitab Ostjat paki saabumisest, paki maksumusest ja kaardimakse võimalusest telefoni teel ning lepib kokku paki kättetoimetamise aja. 

7.2.5. DPD Pickup - 3,95 EUR / 20 kg! Kui kaal ületab 20 kg, maksab iga järgnev 20 kg 3,95 EUR. Kui pakk jõuab pakipoodi (keemilised puhastused ja Cargobus üle Eesti), saadetakse DPD poolt SMS kliendi mobiiltelefonile. Kaubale järele minnes peab kaasas olema isikuttõendav dokument. Pakipoe asukohad on nähtaval siit. Klient peab kirjutama soovitud Pakipoe asukoha tellimuse kommentaaride lahtrisse. Kui klient ei ole teavitanud Pakipoe asukohast, saadame paki e-poes registreeritud aadressi järgi meie poolt valitud Pakipoodi. PS! Me ei toimeta kaupu DPD Pakiautomaatidesse, kuna need asuvad õues! DPD puhul saab valida ainult siseruumides asuvate punktide vahel (nt Keemilised puhastused, Sigaretipoed, Cargobus jne)!

7.3. Teistesse riikidesse saab kaupa tellida eelneva kokkuleppe ja hinnapakkumise alusel.

7.4.  Müüja ei võta vastutust kolmanda osapoole viivituste või vääramatu jõu tõttu hiljem kohaletoimetatud kauba osas.   

 

8. Toodete tagastamine

 

8.1. Kui tellitud tooted (või mõni toodetest) ei vasta Ostja ootustele, on Ostjal õigus lepingust taganeda 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Lepingust taganemiseks võtab Ostja Müüjaga ühendust e-posti või telefoni teel või läkitab kirjaliku avalduse 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Erandiks on toiduained, söödavad dekoorid, tordipildid ja toiduvärvid, mida Müüja tagasi osta ei saa. 

8.2. Ostja toimetab kauba Müüjani 30 päeva jooksul alates taganemisavalduse tegemisest. Ostja kanda jäävad tagastamise tavalised kulud kuni 10 euro ulatuses. Juhul, kui toode ei vastanud tellitule (vale või defektne toode), tasub tagastamiskulud täies ulatuses Müüja.

8.3. Tagastatavad tooted peavad olema originaalpakendis ning kasutamata. Tootega tutvumiseks avatud pakend peab olema kahjustamata, v.a. juhul, kui pakendit ei saanud teisiti avada. Kui tagastatav kaup või müügipakend on rikutud, kompenseerib Ostja kauba väärtuse vähenemise. Juhul, kui kaup on oluliselt rikutud, on Müüjal õigus tagastatud tootest keelduda.

8.4. Müüja tagastab Ostja poolt tasutud summa Ostja arvelduskontole hiljemalt 7 päeva jooksul alates avalduse (taganemisteate) kättesaamisest.

 

9. Pretensioonide esitamise kord

 

9.1. Müüja vastutab toote lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb kolme aasta jooksul alates kauba üleandmisest. Puuduse ilmnemisel võtab Ostja Müüjaga ühendust kahe kuu jooksul alates puuduse märkamisest.

9.2. Juhul, kui toode ei vasta lepingutingimustele, on Ostjal õigus nõuda toote parandamist või asendamist. Kui see pole Müüjal võimalik või asja parandamine / asendamine põhjustaks Ostjale põhjendamatuid ebamugavusi, on Ostjal õigus lepingust taganeda ja nõuda raha tagastamist.

9.4. Müüja vastutab kõigi müüdud kaupade puuduste eest vastavalt kehtivatele Eesti Vabariigi seadustele. 

 

10. Müüja taganemisõigus

 

10.1. Müüjal on õigus Lepingust taganeda, kui tellitud kaupa ei ole võimalik, sh varude ammendumise tõttu, tarnida. Ostjat informeeritakse sellest esimesel võimalusel telefoni või e-posti teel. Ostja tasutud ettemakse tagastatakse täies ulatuses hiljemalt 7 päeva jooksul Ostja pangaarvele.

 

11. Omandireservatsioon

 

11.1. Tellimuse alusel Ostjale tarnitud kaup jääb kuni hinna täieliku tasumiseni Müüja omandiks.

 

12. Isikuandmete kaitse

 

12.1. Müüja ei avalda Ostja poolt ostukeskkonnas www.suhkrukunst.ee sisestatud andmeid kolmandatele isikutele (välja arvatud seadustes ettenähtud erandid). Müüja kasutab neid ainult tellimuse täitmiseks, kauba edukaks kohaletoimetamiseks ja tellimusega seotud küsimuste lahendamiseks.

12.2. Müüja võib Ostja e-posti aadressile saata uudiskirju, tootetutvustusi ja pakkumisi ainult Ostja loal. Ostjal on võimalus igal ajahetkel antud luba tühistada. 

 

13. Andmekaitse

 

13.1. Meie e-poe tekstid ja fotod on kaitstud autoriõigustega ning nende omavoliline kopeerimine või printimine on keelatud.  Soovist kasutada meie koduleheküljel esitatud tekste, ideid või fotosid, palume teada anda aadressile info@suhkrukunst.ee.

 

14. Kontakt

 

Suhkrukunst OÜ

Mustamäe tee 5C (juriidiline aadress, sellel aadressil kauplust ei asu)

10616 Tallinn

Eesti 

Reg.nr: 11869847

KMKR: EE101342272

Arvelduskonto SEB pangas: 10220109901016

IBAN: EE061010220109901016 

BIC / SWIFT: EEUHEE2X 


Suhkrukunsti kauplus asub A.H.Tammsaare tee 116, Tallinn (Mustika ostukeskuse II korrusel) ja on avatud E-L 10.00-20.00, P 10.00-18.00. 

 

info@suhkrukunst.ee 

Tel: (+372) 53 010 205 (tööpäeviti 10:00-16:00)