Kategooriad

Ostukorv  

toode (tühi)

 

OSTUINFO


Kauba valimine

 

Kõik Suhkrukunsti e-poes kuvatud hinnad on Eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%.

Ostu sooritamiseks vali välja meelepärased tooted ja lisa need ostukorvi. Valitud tooteid saad vasakpoolses leheservas asuva Ostukorvi menüüriba kaudu jooksvalt vaadata, muuta ja ostukorvist eemaldada. Ostukorvi lisatud tooted on tellimuse kinnitamiseni saadaval ka teistele soovijatele.

Kui soovid toote kohta täpsemat informatsiooni, vajuta nupule Rohkem infot. Lisaküsimuste korral võta meiega julgelt ühendust aadressil info@suhkrukunst.ee, vastame esimesel võimalusel. 

Kui soovid toodet, mis on ajutiselt otsas, saad tellida e-maili teavituse toote saabumise infoga (vastav link asub tootekirjelduse lehel). Kui Sa enam teavitust ei soovi, kustuta toode Minu konto - Minu teavitused alt.

Kui meie tootevalikus ei leidu veel Sind huvitavat toodet, anna meile sellest kindlasti teada e-posti aadressile info@suhkrukunst.ee. Aitame meelsasti vastava toote hankimisel.  

PS! Tulenevalt monitoride värviedastuse ja kuvarite seadistamise erisustest võivad kuvatud piltide värvid erineda tegelikkusest.

 

Tellimuse vormistamine

 

Kui oled toodete valimise lõpetanud, vajuta Ostukorvi menüüribal asuvale nupule Ostukorv. Seal saad vajadusel veel koguseid muuta või tooteid eemaldada. Kassasse pääsemiseks pead end registreerima, täida palun kõik nõutavad väljad. Me ei avalda Sinu poolt sisestatud andmeid kolmandatele isikutele (välja arvatud seadustes ettenähtud erandid). Kasutame neid ainult tellimuse täitmiseks, kauba edukaks kohaletoimetamiseks ja tellimusega seotud küsimuste lahendamiseks.
Kui oled andmed sisestanud, kontrolli oma tellimus üle. Veendu, et oled kõik soovitud tooted lisanud. PS! Juhul, kui tellimuse vormistamise hetkeks on mõni toode laost otsa saanud või Ettetellimisel tootekataloogist eemaldatud, kuvatakse see punase pallina ning seda toodet tellida ei saa. Tellimuse jätkamiseks tuleb antud toode ostukorvist kustutada.

Sooduskupongi olemasolul kirjuta vastav kood Sooduskupongi koodi lahtrisse, mille leiad Ostukorvi menüüst (vajuta nupule Ostukorv) . Juba kinnitatud tellimusse tagantjärgi koodi lisada ei saa.

Kommentaaride lahtrisse märgi enda mobiiltelefoni number, juhul kui Sa seda registreerimisel kasutajaandmetesse ei lisanud. Sinna võid lisada ka muud tellimuse täitmiseks vajalikku informatsiooni. Kui valid kohaletoimetamisviisiks DPD Pickup teenuse, pead Kommentaaride lahtrisse märkima Pakipoe asukoha, kust soovid paki kätte saada. PS! Me ei toimeta kaupu DPD Pakiautomaatidesse, kuna need asuvad õues! DPD puhul saab valida ainult siseruumides asuvate punktide vahel (nt Keemilised puhastused, Sigaretipoed, Cargobus jne)!

Sobiva saatmisviisi leidmiseks loe eelnevalt läbi punkt Kohaletoimetamine.

Kui kõik on üle kontrollitud, vajuta nupule Kinnita tellimus. 

 

Ostu eest tasumine

 

Peale tellimuse esitamist saabuvad koheselt Sinu e-posti aadressile tellimuse kinnitus ja makseinfo. Koostatud e-arvet näed Minu konto - Minu tellimused - kirjeldus  all. Tellimust asume täitma peale makse laekumist meie arvelduskontole.

Arve palume tasuda 3 tööpäeva jooksul Suhkrukunst OÜ arveldusarvele. Kui makse pole 5 tööpäeva jooksul laekunud, tühistame ühepoolselt tellimuse ja vabastame kaubad broneeringust. Uue tellimuse või makse hilisema laekumise korral ei pruugi samu tooteid enam laos leiduda.

Lunamakse korral tasud ettemaksena 50% tellimuse summast ning teise osa (50%) kauba kättesaamisel kullerile. Saatmisviisiks saad sel juhul valida ainult DPD Kullerteenus lunamaksega. 

 

PS! Kui soovid tellida söödavat tordipilti enda failist ja kätte saada Mustika keskusest, siis peaksid soovitud faili koos ostusooviga kirjutama tellimused@suhkrukunst.ee ning seejärel anname teada, millal oleks võimalik pilt kätte saada. Üldjuhul on valmimisaeg 2 tööpäeva, kuid pikemate järjekordade puhul tuleks arvestada kuni 5 tööpäevaga.

Kindlasti tuleks ära oodata kinnitav e-mail, et oleme ostusoovi kätte saanud.

Tellimuse täitmise tähtaeg

 

Tellimuse täitmise tähtaega arvestame makse laekumisele järgnevast tööpäevast. Kauba paneme teele esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 5 tööpäeva jooksul.

PS! Juhul, kui vajad tooteid kindlaks kuupäevaks / tähtpäevaks, anna meile sellest palun teada e-posti aadressil: tellimused@suhkrukunst.ee või kirjuta info tellimust tehes Kommentaaride lahtrisse. Üheskoos leiame lahenduse.

 

 Kohaletoimetamine

 

Kohaletoimetamisviisi valid tellimuse vormistamisel. 

Valida on järgmised võimalused:
                                                                

    • SmartPOSTi pakiautomaat3,50 EUR. SmartPOSTi pakiautomaadid on iseteeninduslikud postkontorid, mis asuvad erinevates kaubanduskeskustes üle Eesti. Kui pakk jõuab Sinu poolt valitud automaati, saadetakse Sulle SMS teade ja e-mail uksekoodiga. Sisestades selle pakiautomaadi ekraanile, saadki paki kätte. Hoiuaeg on 7 päeva, peale seda saadetakse pakk meile tagasi. Korduval väljastamisel tasud kohaletoimetamistasu uuesti. Tööpäeva jooksul SmartPOSTi terminali jõudnud pakid on järgmisel päeval sihtkohas, erandiks on saared – Saaremaale jõuab pakk päevase hilinemisega ja Hiiumaale jõuavad pakid 3x nädalas. SmartPOSTi pakiautomaadi asukoha saad valida tellimust kinnitades rippmenüüst. Teenusest lähemalt saad lugeda www.smartpost.ee.

    • SmartKULLER – kuni 35 kg 6,50 EUR, 36-70 kg 13 EUR. Paki saabumisest teavitab Sind kuller telefoni teel ja lepib kokku paki kättetoimetamise aja.  
       
    • DPD Kullerteenus – kuni 30 kg 6,50 EUR, 31-60 kg 13 EUR. Paki saabumisest teavitab Sind kuller telefoni teel ja lepib kokku paki kättetoimetamise aja. 
       
    • DPD Kullerteenus lunamaksega - 9,95 EUR. Paki saabumisest teavitab Sind kuller telefoni teel ja lepib kokku paki kättetoimetamise aja. Kuller teavitab ka paki maksumusest ja kaardimakse võimalusest. 
       
    • DPD Pickup - 3,95 EUR / 20 kg! Kui kaal ületab 20 kg, lisandub iga järgneva 20 kg kohta 3,95 EUR. Kui pakk jõuab Sinu poolt valitud pakipoodi (keemilised puhastused ja Cargobus üle Eesti), saadetakse Sulle SMS teade ja võidki kaubale järele minna. Kaasas peab olema isikuttõendav dokument. Pakipoe asukohad leiad siit. PS! Soovitud Pakipoe asukoht tuleb enne tellimuse kinnitamist märkida Kommentaaride lahtrisse. Juhul, kui see ununeb, teavita meid e-posti teel. Juhul, kui me ei ole kliendilt infot saanud, valime Pakipoe asukoha ise vastavalt e-poes registreeritud aadressile. PS! Me ei toimeta kaupu DPD Pakiautomaatidesse, kuna need asuvad õues! DPD puhul saab valida ainult siseruumides asuvate punktide vahel (nt Keemilised puhastused, Sigaretipoed, Cargobus jne)! 

Kui soovid tooteid tellida teistesse riikidesse, võta meiega ühendust aadressil tellimused@suhkrukunst.ee.

 

Tellimuste jälgimine

 

Sul on võimalus enda tellimusi ja arveid jälgida Minu konto - Minu tellimused alt. Antud valik tekib, kui oled meie lehele sisse loginud. 

TELLIMUSTE STAATUSED:

Tellimus: Ootel - Tellimus on vastu võetud, kuid makse ei ole veel Suhkrukunst OÜ arvelduskontole laekunud

Tellimus: Makstud - Makse on laekunud, tellimus on täitmisel

Tellimus: Osaliselt täidetud - Tooted on kliendile osaliselt üle antud, mõni toodetest on veel tarnimisel

Tellimus: Täidetud - Kogu tellimus on üle antud vedajale (SmartPOST, DPD) 

Tellimus: Tühistatud - Tellimus on tühistatud (klient on soovinud tellimuse tühistada; arve on jäetud 5 tööpäeva jooksul  maksmata; müüjal polnud võimalik tellimust täita)

 

Toodete tagastamine

 

Juhul, kui tellitud tooted (või mõni toodetest) ei vastanud Sinu ootustele, on Sul õigus lepingust taganeda 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Toodete tagastamiseks võta meiega ühendust e-posti või telefoni teel või pane kirjalik avaldus teele 14 päeva jooksul. Erandiks on toiduained, söödavad dekoorid, tordipildid ja toiduvärvid, mida me paraku tagasi osta ei saa.
Kaup tuleb meieni toimetada 30 päeva jooksul alates taganemisavalduse tegemisest. Sinu kanda jäävad tagastamise tavalised kulud kuni 10 euro ulatuses. Juhul, kui toode ei vastanud tellitule (vale või defektne toode), jäävad tagastamiskulud täies ulatuses meie kanda.

Tagastatavad tooted peavad olema originaalpakendis ning kasutamata. Tootega tutvumiseks avatud pakend peab olema kahjustamata, v.a. juhul, kui pakendit ei saanud teisiti avada. Kui tagastatav kaup või müügipakend on rikutud, pead kompenseerima kauba väärtuse vähenemise. Juhul, kui kaup on oluliselt rikutud, on meil õigus tagastatud tootest keelduda.

Raha tagastame Sinu arvelduskontole hiljemalt 30 päeva jooksul alates avalduse (taganemisteate) kättesaamisest.

 

Pretensioonide esitamine
 

Võlaõigusseaduse kohaselt vastutame toote lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest. Puuduse ilmnemisel võtke meiega ühendust kolme kuu jooksul alates puuduse märkamisest. Juhul, kui toode ei vasta lepingutingimustele, on Sul õigus nõuda toote parandamist või asendamist. Kui see pole meil võimalik või asja parandamine / asendamine põhjustaks Sulle põhjendamatuid ebamugavusi, on Sul õigus lepingust taganeda ja nõuda raha tagastamist.


Müüja õigused

 

Meil on õigus tellimus tühistada, kui antud toote tootmine on lõpetatud või tootja ei saa muul põhjusel tellimust täita. Sel juhul kanname Sinu poolt tasutud summa pangaülekandega tagasi hiljemalt 7 päeva jooksul.


Lisainfo

 

Lisaküsimuste tekkimisel võta meiega julgesti ühendust. Soovime, et saaksid enne ostu sooritamist toodete kohta võimalikult põhjaliku ja täpse ülevaate ning vastused kõikidele ostuga seotud küsimustele.

 

Meie kauplus asub Tallinnas, Mustika keskuses, A.H. Tammsaare tee 116.

Oleme avatud E-L 10.00-20.00 ja P 10.00-18.00. Ootame Teid!

PS! Kaupluse ja e-poe tootevalik ning hinnad võivad erineda!


Suhkrukunst OÜ
Mustamäe tee 5C (see on meie juriidiline aadress, sellel aadressil kauplust enam ei ole)
10616 Tallinn
Eesti 

Reg.nr: 11869847
KMKR: EE101342272
Arvelduskonto SEB pangas: 10220109901016
IBAN: EE061010220109901016 
BIC / SWIFT: EEUHEE2X 

 info@suhkrukunst.ee 

Tel: (+372) 53 010 205 (tööpäeviti 10:00-16:00)